GALERIE FOTO Softronic Craiova a livrat o locomotivă nouă pentru Cargo Trans Vagon

14 octombrie 2020

Compania Softronic Craiova a livrat o locomotivă nouă pentru Cargo Trans Vagon, după cea furnizată în vară operatorului E-P Rail.

”Întâmplător, printre locomotivele pentru Suedia mai scăpa și câte una pentru România. Dacă în vară LE-MA 048 a ajuns la E-P Rail, acum este rândul celor de la Cargo Trans Vagon să pună mâna pe LE-MA 051, prima locomotivă v3.0 din flota CTV”, se arată într-o postare de pe pagina de Facebook România Feroviară.

Până în prezent, au ajuns în Suedia 10 locomotive LE-MA încadrate că serie Mb 4001-4010 și urmează să plece spre țara nordică LE-MA 049 împreună cu ediția aniversară LE-MA 050. ”Vă vine să credeți sau nu, deja s-au împlinit 10 ani și 50 de locomotive fabricate de Softronic Craiova pentru nu mai puțin de șapte operatori privați de marfă, interni și externi. Începutul a fost timid, dar acum Softronic poate produce în medie o locomotivă în 45 de zile. Datorită Softronic Craiova, România este o țară privilegiată, fiind printre puținele țări de pe mapamond cu o istorie feroviară mai mare de 150 de ani și cu un producător de locomotive asincrone de ultima generație pentru care trenurile grele de marfă, liniile de cale ferată dificile de deal sau munte și condițiile atmosferice vitrege între +50*C și -40*C sunt doar sarcini obișnuite de serviciu”, se mai arată în postarea celor de la România Feroviară.

Locomotivă nouă pentru Cargo Trans Vagon, companie care funcționează de 16 ani

Compania Cargo Trans Vagon funcționează ca operator privat de transport de marfă pe calea ferată din anul 2004.

Compania este membră a grupului de firme TTS (Transport Trade Services), portivit informațiilor prezente pe pagina proprie de web. Serviciile de transport oferite acoperă aproape întreaga rețea feroviară din Romania și sunt prestate cu un parc de locomotive propriu, în conformitate cu Certificatul de Siguranță – partea B, eliberat de ASFR.

Marfa transportată este reprezentată de cereale, petrol, îngrășăminte, material lemnos, fier vechi, oțel și zahăr. Transportul se face cu vagoane specializate, acoperite sau descoperite.