Club Feroviar vă prezintă în exclusivitate imagini cu locomotiva EA 121 a SNTFC CFR Călători după incendiul de la Malu Mare de miercuri seara.
Din imagini se vede că locomotiva este distrusă aproape în totalitate la exterior, dar mai ales la interior. Numai o minune a făcut ca mecanicul de locomotivă să scape teafăr din această catastrofă.
Acum, comisia de investigare internă a CFR Călători va stabili cauzele care au dus la izbucnirea incendiului – de această dată nu mai este vorba de o ”degajare de fum”, așa cum le place responsabililor operatorului feroviar de stat să se exprime în situații de acest gen. De asemenea, este de așteptat și ancheta Agenției de Investigare Feroviară Română (AGIFER).
Incendiul de la Malu Mare a distrus locomotiva EA 121
După cum a relatat anterior Club Feroviar, un incendiu a survenit miercuri seară la locomotiva trenului RE 9911, care a acumulat din acest motiv o întârziere de 241 de minute.
Locomotiva care prezenta incendiu a fost înlocuită de DA 888 pentru a tracta trenul care trebuia să ajungă la ora 22.11 la Craiova. Incendiul a survenit între localitățile Malu Mare – Leu din județul Dolj.
Odată cu venirea temperaturilor ridicate este de așteptat să crească exponențial şi incidentele privind locomotivele defecte. În urmă cu zece zile, locomotiva trenului IR 472 s-a defectat în zona localității Șercaia, județul Brașov, pe Magistrala 200. Trenul a plecat din București la ora 18:25 cu destinația Budapesta și ar fi trebuit să ajungă la ora 23:39 în stația Sibiu, conform programului său de circulație. Numai că în jurul orei 22:00 locomotiva s-a defectat.
În data de 3 iulie un incendiu la locomotiva unui tren de marfă care transporta țiței s-a produs în județul Sălaj, iar pompierii au intervenit. La jumătatea lunii iunie un incendiu a izbucnit la locomotiva unui tren de călători, în comuna Tinosu din judeţul Prahova, pompierii intervenind cu mai multe autospeciale.