O locomotivă defectă, joi după amiază, la scurt timp după plecarea din Drobeta Turnu Severin a trenului Interregio 1590 operat de CFR Călători a făcut ca garnitura să înregistreze o întârziere de aproape 100 de minute.

Potrivit graficului de circulație, trenul era programat să plece din stația Drobeta Turnu Severin la ora 14,18 și să ajungă în Gara de Nord Din București la 20,09. Numai că s-a defectat locomotiva electrică ce îl tracta, astfel încât acum înregistrează o întârziere de 99 de minute. Între timp a fost trimisă locomotivă de schimb.
Nu este prima locomotivă defectă la CFR Călători. ARF întârzie achiziționarea de material rulant nou
În ultima perioadă, sunt tot mai dese cazurile în care locomotivele operatorului feroviar de stat, multe cu vârste ce depășesc 40 de ani, se defectează în parcurs.
Nu mai devreme de ieri, Club Feroviar relata că defectarea unei locomotive a făcut ca un tren Regio care circula pe ruta Fetești-Constanța în dimineața zilei de miercuri să aibă peste 100 de minute de întârziere. Asta în condițiile în care tot traseul trebuia străbătut într-o oră și jumătate.
CFR Călători este nevoită să pună în circulație locomotive vechi, deoarece materialul rulant nou pe care trebuia să-l cumpere Autoritatea pentru Reformă Feroviară întârzie să apară. Instituția condusă de Gigi Gavrilă nu a reușit să finalizeze niciuna dintre cele două licitații pentru achiziționarea de rame electrice noi – regionale și interregionale. (A.B.)