spot_img
miercuri, decembrie 8, 2021
spot_img

Locomotivă defectă la un tren Regio. O garnitură Interregio are întârziere trei ore

O locomotivă defectă a unui tren Regio, vineri seara, a determinat întârzierea cu trei ore, sâmbătă dimineața, a unei garnituri Interregio de lung parcurs.

locomotivă defectă vagoane suplimentare de Sărbători trenul Cluj Napoca-București
FOTO cu rol pur ilustrativ

Locomotiva trenului Regio 4002, care a plecat ieri la ora 14,15 din  Cluj-Napoca cu destinația Baia Mare s-a defectat la Fersig, fapt care a cauzat întârzierea cu 211 minute la sosire, potrivit datelor publice ale Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA.

Locomotivă defectă în linie curentă

”Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că, din cauza unor defecțiuni tehnice, un tren de călători care circula pe ruta Cluj-Napoca – Baia Mare a rămas oprit în linie curentă, blocând circulația feroviară pe magistrala 400, în halta Fersig, județul Maramureș. Se estimează reluarea traficului în 40 de minute”, anunțau vineri seara polițiștii. În final, așa cum s-a văzut, reluarea circulației nu s-a produs în 40 de minute.

IRN 1642 are întârziere 206 minute

Între timp, la ora 17,50 a plecat din Baia Mare trenul Interregio Night (IRN) 1642, cu destinația finală București Nord, unde ar fi trebuit să ajungă sâmbătă la ora 6,29. Numai că Regio 4002 era defect în linie curentă, așa că IRN 1642 a așteptat în Satulung pe Someș retragerea lui R 4002.

Între timp, după ce situația s-a remediat, trenul de lung parcurs și-a reluat deplasarea, dar întârzierea acumulată din cauza staționării este de 206 minute. Acum, garnitura se află pe Valea Prahovei, în drum spre București.

Nu sunt probleme din cauza vremii

Cât privește condițiile meteo, acestea nu au creat mari probleme ceferiștilor. Sâmbătă dimineața nu sunt secții de cale ferată închise, se circulă în condiții de iarnă pe întreaga rețea, traficul fiind adaptat la condițiile meteo nefavorabile, fiind înregistrate temperaturi negative în majoritatea județelor.

În aceste zile sunt necesare verificări suplimentare atât la linii,  la macazuri, dar și la materialul rulant pus în circulație. Personalul CFR SA din cadrul comandamentelor este în permanentă legătură cu operatorii de transport, iar când apar situații în care sunt necesare intervenții punctuale de remediere a unor deranjamente la componentele infrastructurii,  se intervine operativ, astfel încât să se mențină operațional traficul pe toate magistralele feroviare, a informat Oana Brânzan, purtătorul de cuvânt al CFR SA.

RECOMANDĂRI

Ultimele Articole