sâmbătă, aprilie 26, 2025

Linie ferată închisă pentru lucrări. Vor fi trenuri anulate sau deviate timp de trei zile

Din cauza unei linii ferate închise pentru lucrări la infrastructura feroviară, timp de trei zile vor fi trenuri anulate sau deviate.

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a anunțat joi după amiază că în perioada 29 – 31 martie 2024 linia CF Pitești – Ramificație Golești se va închide în intervalul orar 9:30 – 13:50, iar trenurile vor circula deviat prin Bradu de Sus, pe traseul Golești – Bradu de Sus – Pitești și retur.

Închiderea liniei curente Pitești – Ramificație Golești timp de trei zile, în zona km 107+247 – 103+700, a fost solicitată de constructorul care execută lucrările de reînnoire a căii ferate, pe intervalul Călinești – Golești – Pitești, pentru desfășurarea operațiunilor de descărcare a șinei de cale ferată. Astfel, în perioada 29 – 31 martie 2024, în intervalul orar 9:30 – 13:50, graficul de circulație pentru 5 trenuri RE/R este trasat deviat, prin stația Bradu de Sus, pe ruta Golești – Bradu de Sus – Pitești.



Trenuri anulate sau cu traseu deviat

În consecință, vor interveni următoarele modificări în circulația trenurilor:

– Trenul RE 9203 București Nord – Pitești va circula ca tren RE 13003 pe ruta București Nord (plecare la ora 09:03) – Golești – Bradu de Sus – Pitești (sosire la ora 11:07).

– Trenul RE 9205 București Nord – Pitești va circula ca tren RE 13245 pe ruta București Nord (plecare la ora 11:31) – Golești – Bradu de Sus – Pitești (sosire la ora 13:51).

– Trenul RE 13952 (R 9252) Pitești – București Nord va circula ca tren RE 13051 pe ruta Pitești (plecare la ora 09:50) – Bradu de Sus – Golești – București Nord (sosire la ora 11:39).

– Trenul R 9023 București Basarab – Pitești va circula ca tren R 13023 pe ruta București Basarab (plecare la ora 07:53) – Golești – Bradu de Sus – Pitești (sosire la ora 10:53).

– Trenurile RE 9206/9208 care circulă în relația Pitești – București Nord sunt anulate.

CFR SA transmite scuze călătorilor pentru disconfortul creat și le mulțumește pentru înțelegere, asigurându-i totodată de faptul că lucrările de reînnoire a suprastructurii căii contribuie la îmbunătățirea condițiilor de transport, prin reducerea duratei de călătorie, precum și la creșterea gradului de siguranță.

Un comunicat similar a postat și SNTFC CFR Călători pe site-ul său.

IN THE SPOTLIGHT

Transportul feroviar prinde viteză la Oradea: Conferința de Operatorie Feroviară & Material Rulant, ediția XIX

În zilele de 21 și 22 mai 2025, Oradea va deveni centrul atenției pentru profesioniștii din domeniul feroviar, găzduind Conferința de Operatorie Feroviară &...

Ultimele Articole