Ministerul Finantelor si Ministerul Transportului pe de-o parte si concesionarul Jerusalem Light Rail, CityPas, si contractorul lucrarilor, Alstom, pe de alta parte, au ajuns la un acord cu privire la extinderea retelei feroviare de metrou usor.
Acordul vine dupa doi ani de negocieri. Disputa a constat in extinderea Linii Rosii existente, care in prezent are 14 km. Extensiile planificate catre sud si nord vor adauga 8 km de linie, in total linia ajungand la 22 de km de linie. Lucrarile includ montarea sinelor, dublarea numarului de vagoane de la 46 de km la 90 de km si livrarea de sisteme pentru proiect. Partile au cazut de acord asupra platii a 350 de milioane de euro pentru lucrari.
Dincolo de cele 350 de milioane de euro care vor fi platite CityPass, statul va plati inca 350 de milioane de euro pentru lucrari civile catre alti contractori.
Lucrarile de extindere a liniei vor fi finalizate pana la inceputul lui 2020 cel mai tarziu.