Lucrările de modernizare făcute de Swietelsky la linia de tramvai pe Vasile Milea se desfășoară în ritm de melc, fiind nevoie de un an și jumătate pentru 1,1 km.
Constatarea a fost făcută de site-ul România Feroviară, care a postat și câteva imagini de pe șantierul din vestul Bucureștiului.
Lucrările au început pe 25 mai 2021, iar termenul de finalizare este 31 decembrie 2022.
”La prima vedere, ritmul de lucru este mai mult decât onorabil, dar când îți iese în cale panoul de informare cu durata finalizării (recepția) lucrărilor la data de 31 decembrie 2022, realizezi că de mai bine de 30 de ani poporul român suferă de paradoxul melcului. S-a dovedit științific că un melc comun de grădină parcurge în 24 de ore distanța de 24 m, asta înseamnă că distanța de 1.200 m (de fapt, sunt 1.100 m – n.red.) e parcursă de către un melc în 50 de zile și ne oprim aici pentru că nu suntem specialiști și nu cunoaștem toate datele din graficul lucrărilor”, scriu cei de la site-ul amintit.
CITEȘTE și Nicușor Dan, mai ”leneș” ca Băsescu și mai ”harnic” ca Oprescu la modernizarea liniei de tramvai
Contract de 18,5 milioane de lei pentru linia de tramvai pe Vasile Milea
Contractul semnat de Primăria Capitalei cu asocierea Urban Profile Grele SRL – Swietelsky – TIAB are o valoare de 18,5 milioane de lei, după cum a scris la vremea respectivă Club Feroviar.
În cadrul proiectului, se vor realiza următoarele:
- refacerea infrastructurii şi a suprastructurii căii de rulare – înlocuire traverse, şine, prinderi, amortizoare de zgomote şi vibraţii etc;
- înlocuire stâlpi susţinere reţea de contact;
- înlocuire fir reţea de contact, inclusiv elementele de susţinere;
- refacerea peroanelor de pe tronson cu respectarea standardelor şi normelor în vigoare;
- lucrări de reabilitare la pasajul subteran pietonal;
• lucrări la iluminatul public.