vineri, ianuarie 24, 2025
spot_img

S-a lansat licitația pentru trenul metropolitan București, studiul de fezabilitate pe traseul Dragonul Roșu

Primăria Capitalei a lansat joi licitația pentru trenul metropolitan București, mai exact studiul de fezabilitate pe zona de nord, de la Gara de Nord la Gara Obor, cu trecere pe la Dragonul Roșu.

În sistemul electronic de achiziții publice a fost postat anunțul de licitație ce are ca obiect ”Servicii pentru elaborare documentație tehnico-economică Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul de investiții <Dezvoltarea serviciilor de tren urban pe semi-inelul feroviar de nord> – realizare si amenajare puncte de oprire”. Valoarea totală estimată a contractului este de 333.868,5 lei, echivalentul a aproximativ 67.000 de euro.

Proiectul constă în construirea punctelor de oprire sau a peroanelor, în conformitate cu datele tehnice furnizate de Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov prin tema de proiectare întocmită și asumată. De asemenea, investiția Municipiului București va fi corelată cu investițiile în infrastructura feroviară realizate de Compania Națională de Căi Ferate CFR SA.

Licitația pentru trenul metropolitan București. Noile stații și puncte de oprire

Procedura lansată de Municipalitate vizează tronsonul București Nord-București Obor, cu trecere pe la Dragonul Roșu, unde s-a construit recent un peron.

CITEȘTE și EXCLUSIV. FOTO Trenul metropolitan prinde contur. E gata cea mai nouă stație CF din București

Stațiile sau punctele de oprire vor avea câte unul sau câte două peroane, astfel:

– Punctul de oprire „Monitorul Oficial” (Sector 2) va avea 2 peroane;

– Punctul de oprire „Aviației” (Sector 2) va avea 2 peroane;

– Punctul de oprire „Pipera” (Sector 2) va avea 2 peroane;

– Punctul de oprire „Petricani” (Sector 2) va avea 2 peroane;

– Punctul de oprire „Pod Colentina” (Sector 2) va avea 2 peroane;

– Punctul de oprire „Doamna Ghica” (Sector 2) va avea 1 peron;

– Punctul de oprire „Piața Obor” (Sector 2) va avea 2 peroane;

– Punctul de oprire „Dobroești” (Sector 2) va avea 1 peron;

– Punctul de oprire „Roșu” (jud. Ilfov, Chiajna), va avea 2 peroane;

– Punctul de oprire „A1” (jud. Ilfov, Chiajna), va avea 2 peroane.”, se arată în anunțul din SEAP.

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 28 august 2023, ora 15:00. Oferta trebuie să fie valabilă până pe 28 decembrie 2023.

IN THE SPOTLIGHT

Rușine! Numărul de km de cale ferată modernizată în 35 de ani, la jumătate față de cel al autostrăzilor

Anul 2025 a început cu un record negativ pentru transportul feroviar în comparație cu cel rutier: numărul de km de cale ferată modernizată este...

Ultimele Articole