joi, aprilie 18, 2024
spot_img

Hitachi a finalizat productia vagoanelor Vivalto pentru Trenitalia

Hitachi Rail Italia a finalizat productia ultimelor vagoane Vivalto produse pentru Trenitalia la fabrica din Reggio Calabria, in sudul Italiei.
Trenul numit „Vivalto” de catre Trenitalia este un tren supraetajat modern foarte confortabil si ecologic. Vehiculul format din 6 vagoane, 5 vagoane remorca si un vagon motor, are 725 de scaune, iar daca luam in calcul si spatiul pentru calatorii care stau in picioare, are o capacitate totala de transport de 1 300 de persoane. Trenul, dotat cu un sistem de acces facil pentru persoanele cu dizabilitati, poate atinge o viteza maxima de 160 km/h.
Nivelul sau ridicat de confort si siguranta completeaza disponibilitatea maxima a spatiului interior cu ferestre mari care ofera o mai buna vizibilitate si lumina in interiorul vagoanelor. Trenul este dotat cu un sistem de stingere a incendiilor avansat, dar si cu un sistem de supraveghere video pentru vizualizarea in timp real a imaginilor pe monitoarele aflate la bordul vehiculului.
„Cu peste 700 de vagoane Vivalto achizitionate in ultimii ani, constituindu-se in aprox. 126 de trenuri de mare capacitate, Trenitalia a luat o decizie majora in ceea ce priveste modernizarea flotei sale regionale. De asemenea, dorim sa acceleram procedura de licitatie pentru cele 135 de trenuri diesel lansata in urma cu cateva saptamani, iar in ceea ce priveste acordul cadru pentru furnizarea a 450 de trenuri, 300 dintre acestea vor fi livrate de catre Hitachi Rail Italia incepand cu 2019”, a declarat Maurizio Manfellotto, Directorul Executiv al Hitachi Rail Italia.
Productia acestor trenuri a implicat toate fabricile Hitachi Rail din Italia. Fabrica din Napoli a fost utilizata pentru productia de boghiuri pentru aproape toata flota, iar centrele din Pistoia si Reggio Calabria pentru lucrarile de mecanica, asamblarea si finisajele pentru interior, precum si testele initiale si finale cu clientul.
Vagoanele i-au fost predate oficial companiei Trenitalia la 11 iulie si sunt ultimele din cele 280 fabricate in centrul din Calabria.
Vagoanele CDPTR – Carrozze Doppio Piano Trasporto Regionale (vagoane supraetajate pentru transport regionale) fac parte dintr-un contract important care implica productia a 706 vagoane (126 vagoane motor si 580 vagoane remorca) pentru Trenitalia. Cele 350 de vagoane din contractul de baza semnat in 2010 au fost urmate de alte 356 vagoane din trei optiuni de contracte subsecvente (in noiembrie 2013, martie 2015 si noiembrie 2015) pentru suma totala de 987 de milioane de euro.

IN THE SPOTLIGHT

ARIC susține de 25 de ani rolul inginerilor consultanți

  Asociație profesională nonguvernamentală, apolitică și nonprofit, Asociația Română a Inginerilor Consultanți (ARIC), grupează companii și specialiști din domeniul proiectării și consultanței inginerești. Înființată în anul...

Ultimele Articole