miercuri, ianuarie 15, 2025
spot_img

Gruia Stoica și-a luat consilier financiar de la Rompetrol, după ce a rămas fără directorul de profil

După ce a participat la supervizarea contractelor de transport ale serviciilor petroliere Rompetrol de către GFR – Grampet Group, Ramona Gălățeanu a fost numită consilier financiar GFR. Cel mai probabil, în realitate, ea va face munca de director financiar, însă practicile marilor companii interzic angajaților să migreze pe aceleași funcții la parteneri, fapt pentru care oficial a fost numită consilier. 

Mișcarea pare a fi în logica omului de afaceri care în ultimii ani a preferat să își aducă personal tocmai de la cei care anterior aveau un cuvânt de spus în privința companiei sale în instituțiile pe care le conduceau.

Grampet a anunțat luni numirea Ramonei Gălățeanu în funcția de consilier financiar al președintelui grupului, Gruia Stoica. „GRAMPET Group (…) anunță numirea Ramonei Gălățeanu în funcția de consilier financiar al președintelui grupului de companii, Gruia Stoica”, au arătat luni reprezentanții companiei.

Îmbunătățirea echipei prin luarea directorilor de la clienți

„Ne-am propus îmbunătățirea constantă a echipei de management, prin cooptarea unor specialiști cu experiență relevantă în domeniile economic, financiar și juridic. Mă bucur că Ramona Gălățeanu s-a alăturat echipei noastre. Experiența sa extinsă ne va întări și mai mult și sunt sigur că va contribui la succesul GRAMPET în următorii ani. Doresc să îi mulțumesc lui George Dinu, fost CFO al grupului, pentru contribuția sa din ultimii 5 ani, și lui Cristian Tosun – fost director economic GP Rail Cargo – pentru cei aproape 14 ani petrecuți alături de noi. Le dorim mult succes în proiectele lor viitoare”, spune Gruia Stoica, președinte Grmpet, potrivit comunicatului.

Ramona Gălățeanu, expert financiar cu o experiență de peste 21 de ani în cadrul grupului KMG International, s-a alăturat echipei GRAMPET începând cu data de 18 martie. În ultimii trei ani, ea a deținut funcția de director economic al societății Rompetrol Rafinare SA.

În calitate de consilier financiar al președintelui GRAMPET, Ramona Gălățeanu preia din atribuțiile lui George Dinu și ale lui Cristian Tosun și se va ocupa, printre altele, de activitatea de audit și consolidare a situațiilor financiare, precum și de coordonarea activităților de natură fiscală la nivel de grup, spun reprezentanții Grampet, fără a explica motivele părăsirii companiei de cătrei cei ale căror sarcini sunt preluate de fosta angajată Rompetrol.

Potrivit surselor Club Feroviar (un articol pe această temă a fost publicat de noi săptămâna trecut), George Dinu a părăsit compania ca urmare a situației financiare a acesteia și a lipsei de comunicare cu patronul Gruia Stoica.

Colaborarea Rompetrol – GFR trece la alt nivel

Ramona Gălățeanu provine dintr-o companie pentru care actualul ei angajator, GRAMPET – GFR a prestat servicii de transport. Rompetrol figurează la loc de cinste printre parteneri. În 2019, GFR a livrat Rompetrol un produs informatic de monitorizare a nu mai puțin de 13.000 vagoane deținute de Rompetrol Rafinare.

Angajarea unor persoane care până mai ieri erau în „echipa adversă”, cum se zice, pare a fi una dintre strategiile de personal inventate de Gruia Stoica. El preferă aducerea unor oameni care până mai ieri aveau un cuvânt de spus privind contractele firmei sale. După cum a relatat aici Club feroviar, Imperiul feroviar al lui Gruia Stoica nu se oprește în a racola oamenii aduși de fostul ministru al Transporturilor Cătălin Drulă în sistemul feroviar de stat. După Casandra Tecșa-Cozma și Radu Balcu, fostul director general al CFR Călători Ovidiu Vizante a devenit și el angajatul GFR. Prin aceste racolări, transportatorul privat are acces neîngrădit la toate situațiile financiare și privind clientela CFR Marfă și CFR Călători. Radu Balcu, fost consilier la ministrului USR, Cătălin Drulă, este acum director de dezvoltare al companiei.

Ovidiu Vizante a ocupat funcția de director general al CFR Călători în perioada 30 aprilie-30 septembrie 2021. A fost un apropiat al ministrului, dovadă în acest sens fiind faptul (pentru a da doar un exemplu) că Drulă a refuzat să dea curs cererii lui Cîțu, în vara lui 2021, de a-l înlătura din funcție după scandalul trenului cu copii ținut o noapte întreagă în câmp la Fundulea, la doar câțiva kilometri de București.

IN THE SPOTLIGHT

Rușine! Numărul de km de cale ferată modernizată în 35 de ani, la jumătate față de cel al autostrăzilor

Anul 2025 a început cu un record negativ pentru transportul feroviar în comparație cu cel rutier: numărul de km de cale ferată modernizată este...

Ultimele Articole