O serie de licitatii pentru noile proiecte ce vor fi dezvoltate de catre ERGOSE, administratorul grec de infrastructura feroviara, sunt in proces de desfasurare. Noile proiecte vor extinde reteaua greaca de cale ferata. ERGOSE pune un accent deosebit pe coridorul feroviar Atena-Patras, precum si pe alte proiecte mai mici.
Referitor la licitatia pentru electrificarea sectiunii Kiato-Rododafni, se asteapta numirea companiei Aktor drept constructor temporar, ceea ce va face posibila trimiterea proiectului la Curtea de Conturi, pentru validare. Intr-o alta licitatie, de asemenea in curs, pentru electrificarea sectiunii Paleoparsalos-Kalambaka, compania a greaca Aktor a fost numita tot constructor temporar.
Licitatia pentru electrificarea sectiunii Isthmos-Loutraki, unde un joint venture Mytilineos-Sidirodromika Erga a fost numit constructor temporar, este in stadiu avansat. Se estimeaza semnarea finala a contractului pentru luna februarie 2019.
In plus, se afla in curs de desfasurare licitatiile pentru doua proiecte legate de construirea a doua poduri noi de cale ferata, peste raul Gallikos, dar si diverse sisteme de aparare contra inundatiilor, peste raul Sperchios, in provincia Fthiotida. Potrivit informatiilor furnizate de catre presa greaca, in curand vor fi semnate si contractele pentru derularea acestor proiecte.
Mai mult, pana in 2020 vor fi dezvoltate o serie de noi proiecte, inclusiv modernizarea Garii Centrale din Atena, modernizarea liniilor Psathopyrgos-Rio si Rio-Aghios Dionysios (situate in Patras, vestul Greciei), precum si electrificarea sectiunii Larissa-Volos. Curand dupa aceea, va fi electrificata si sectiunea Salonic-Promachonas si va fi modernizata infrastructura feroviara pe sectiunea SKA-Oinoi (parte a coridorului Salonic-Atena).