miercuri, iunie 26, 2024
spot_img

Giruno face prima călătorie în Germania

Căile Ferate Federale Elvețiene (SBB) intenționează să își extindă în continuare serviciul internațional către Germania, probabil începând cu anul 2026. Acest lucru va necesita trenuri care pot circula pe rețeaua de mare viteză a Deutsche Bahn. Prin urmare, SBB achiziționează șapte trenuri Giruno suplimentare de la Stadler. La 9 iunie 2024, primul Giruno a circulat între Zurich HB și Frankfurt (Main).

O etapă importantă în extinderea comună a serviciilor feroviare între Germania și Elveția

La 9 iunie 2024, trenul modern Giruno al SBB a fost utilizat pentru prima dată pe ruta dintre Zurich HB și Frankfurt (Main) Hbf (ECE/CE 472/151).

Începând cu orarul din 2026, Giruno va deservi în mod sistematic și alte orașe din rețeaua germană.

Vehiculul este destinat unor legături directe suplimentare, inclusiv între Interlaken/Brig și Renania de Nord-Westfalia, Chur/Zurich și Hamburg și Chur/Zurich și Berlin. După cum se știe, SBB a comandat șapte noi trenuri Giruno în 2022 pentru extinderea planificată a serviciului. Trenul este foarte popular în rândul călătorilor datorită interiorului său spațios și luminos. SBB susține că Giruno va crește și mai mult confortul și atractivitatea călătoriilor transfrontaliere.

 

DB și SBB intenționează să extindă călătoriile transfrontaliere

DB și SBB continuă să își extindă ofertele de transport internațional de pasageri între Elveția și Germania. Înainte de pandemia COVID-19, cererea de călătorii cu trenul spre Germania era în continuă creștere. Astăzi, aceasta a revenit deja la nivelul din 2019. Începând cu 2026, se așteaptă să fie oferite mai multe conexiuni directe via Basel către diverse destinații din Germania.

Pentru extinderea planificată a serviciilor, SBB a comandat mai întâi încă șapte trenuri Giruno de la Stadler. Acestea îndeplinesc cerința de viteză de 250 km/h pentru utilizarea pe rutele de mare viteză ale DB. Trenurile vor circula între Elveția și Germania via Basel. Investiția s-a ridicat la aproximativ 250 de milioane de franci elvețieni (250 de milioane de euro).

La începutul anului, Căile Ferate Elvețiene au decis să plaseze o comandă suplimentară pentru cinci trenuri Stadler Giruno, după cele șapte comandate în 2022.

IN THE SPOTLIGHT

FOTO-VIDEO. Cum se lucrează la modernizarea căii ferate Poieni-Agireș

La o lună distanță, Asociația Pro Infrastructura a publicat o nouă filmare și un set de fotografii din care se poate vedea cum se...

Ultimele Articole