Frecvență redusă pentru tramvaiul 41, de la 1 septembrie. Ce spune directorul STB, Andrei Creci

De la 1 septembrie, vom avea frecvență redusă pentru tramvaiul 41, pentru că pe Pasajul Grant se va circula pe un singur fir, în sistem „pendulă”.

frecvență redusă pentru tramvaiul 41 se suspendă tramvaiul 41 curăţenie în tramvaie Se suspendă circulaţia tramvaiului 41

Primarul general, Gabriela Firea, a scris, săptămâna trecută pe Facebook că de la 1 septembrie circulaţia tramvaiului 41 va fi reluată.

Pe Pasajul Grant se va circula însă pe un singur fir, iar timpii de aşteptare vor fi mai mari, asta în condiţiile în care tramvaiul era oricum foarte aglomerat. Pe pasaj a fost montată deja o joncţiune între cele două linii, astfel încât tramvaiele să treacă de pe o parte pe cealaltă, la capetele podului.

Frecvență redusă pentru tramvaiul 41. O nouă linie navetă

Vestea proastă pentru călători este că acest fir unic de pe Pod va afecta frecvenţa obişnuită a tramvaielor, ceea ce înseamnă practic timpi de aşteptare mai mari. „Se va circula <la paletă>, cum se spune în popor, adică pe un singur fir. Se va circula alternativ. Un tramvai dintr-un sens va trece, iar celălalt va aştepta. Frecvenţa tramvaiului 41 va fi afectată. La frecvenţa care a circulat tramvaiul 41 nu se mai poate ajunge pe un singur fir. Dar oricum, este mai bine decât cu liniile navetă, care oricum vor rămâne şi ele pe traseu”, a declarat pentru Mediafax Andrei Creci, directorul general al Societăţii de Transport Bucureşti.

El a mai precizat că suplimentar se va înfiinţa şi linia navetă 643, cu cinci autobuze, care va funcţiona între bucla Ghencea şi Cora Lujerului. Circulaţia tramvaielor pe linia 41 a fost suspendată, din 29 iunie până pe 1 septembrie, pentru efectuarea lucrărilor la Podul Ciurel, Podul Grant şi staţia de metrou din Drumul Taberei.

Pasajul Grant din Capitală a intrat în reparaţii capitale în această vară, iar lucrările vor dura 24 de luni, cu o investiţie de aproximativ 11 milioane de euro.