Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a anunțat sâmbătă că s-a prelungit evaluarea ofertei pentru Podul Grădiștea, depusă de austriecii de la Porr Construct. Noul termen pentru evaluarea tehnică este data de 1 decembrie, ora 18,00.
Etapa de evaluare a ofertei depuse la procedura de licitație pentru obiectivul „Modernizarea liniei CF București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Frontieră, Lot 1: Redeschiderea circulației feroviare pe podul peste râul Argeș, între Vidra și Comana” a fost prelungită, deoarece ofertantul nu a depus toate documentele necesare, și anume caziere judiciare și documentele suport care să susțină cerințele DUAE, conform cerințelor de clarificare ale comisiei, documente fără de care procedura de evaluare nu poate înainta.
CFR SA menționează faptul că reprezentanții comisiei de licitație au finalizat etapa de evaluare financiară, pentru care a fost emis avizul pozitiv ANAP. ”CFR SA asteaptă ca ofertantul să depună în perioada următoare cazierele judiciare și documentele justificative ce susțin DUAE, conform solicitărilor de clarificări ale Comisiei, astfel încât să respectăm toate cerințele legale pentru finalizarea procedurii de licitație pentru acest obiectiv. Precizăm de asemenea, faptul că, în conformitate cu prevederile legislației achizițiilor publice, procedura se finalizează după verificarea documentelor ce susțin DUAE și emiterea raportului – etapa la care ne aflăm în acest moment, Comisia solicitând clarificări suplimenare, ofertantul fiind așteptat să depună și documentele sus-menționate”, a precizat purtătorul de cuvânt al CFR SA, Oana Brânzan.
Termenul pentru evaluarea ofertei pentru Podul Grădiștea a mai fost prelungit
Inițial, termenul pentru evaluarea ofertelor tehnică și financiară ale Porr Construct fusese stabilit pentru data de 24 septembrie. Ulterior, acesta a fost mutat pe data de 24 octombrie, iar acum are loc o nouă prelungire.
CNCF CFR SA a publicat pe 7 februarie în sistemul electronic de achiziții publice licitația privind ”Modernizarea liniei CF București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră”, Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ. Era vorba de a doua încercare, căci prima procedură de achiziție fusese anulată din cauza faptului că nu se prezentase nicio firmă interesată.
Pe 28 aprilie în SEAP a fost publicată declarația de participare a austriecilor de la Porr Construct la aceasă licitație. ”Ofertant unic: Porr Construct”, se arată în anunțul de pe SEAP. Subcontractorii declarați ai Porr Construct sunt următorii: Wiebe Romania, Pirotehnic OSB, EPC – Consultanță de Mediu SRL, IMSAT, VIO – TOP, Baicons IMPEX SRL și Siemens Mobility.