spot_img
duminică, ianuarie 23, 2022
spot_img

CFR SA a trimis la SEAP documentația pentru electrificarea liniei Cluj Napoca-Episcopia Bihor

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a trimis la SEAP documentația pentru electrificarea liniei Cluj Napoca-Episcopia Bihor, în vederea lansării licitației.

CFR SA a transmis către SEAP, în vederea verificării și validării, documentația de atribuire aferentă proiectării și execuției proiectului de electrificare și reabilitare a liniei de cale ferată Cluj Napoca-Oradea-Episcopia Bihor, a anunțat joi compania de infrastructură.

Este vorba de documentația de atribuire aferentă proiectării și execuției celui de al doilea proiect major, finanțat din PNRR – „Electrificarea şi reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca-Oradea-Episcopia Bihor”.



Modernizarea și electrificarea liniei Cluj Napoca-Episcopia Bihor va costa 1,6 miliarde de euro

Valoarea obiectivului de investiții, conform indicatorilor tehnico-economici, este de 7,977 miliarde de lei fără TVA, echivalentul a aproximativ 1,6 miliarde de euro.

Proiectarea și execuția lucrărilor se face pe patru loturi, delimitate geografic, respectiv:

  • Lot 1 Cluj Napoca – Aghireş;
  • Lot 2 Aghireş – Poieni;
  • Lot 3 Poieni – Aleşd;
  • Lot 4 Aleşd – Frontierǎ Ungaria.

Linia de cale ferată Cluj Napoca-Oradea-Episcopia Bihor-Frontieră Ungaria are lungimea totală de 166,216 km, fiind cuprinsă între km 500 + 608 (semnal Cap X, Stația CF Cluj-Napoca) şi km 660 + 852 (semnal Cap Y, Stația CF Episcopia Bihor), la care se mai adaugă intervalul Episcopia Bihor – Frontieră Ungaria, cu lungimea de 5,983 km (între km 1+117 = Cap Y Stația Episcopia Bihor şi km 7+100 = Frontiera Ungară).

Ultimele Articole