sâmbătă, octombrie 5, 2024
spot_img

Două oferte pentru Igiroasa – Drobeta Turnu Severin

Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA a primit luni două oferte depuse la procedura de achiziție sectorială privind atribuirea contractului de proiectare și execuție aferent obiectivului de investiţii ”Reabilitarea liniei feroviare Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebeș, Igiroasa – Drobeta Turnu Severin.

Secțiunea este parte a Coridorului Orient/Est-Mediteranean”- LOT 3: IGIROASA ( CAP Y ) – DROBETA TURNU SEVERIN (Cap X), KM 331+000 – KM 362+632, Legăturile CF ale Variantei de Traseu cu Stațiile Prunișor și Drobeta Marfă, Stația CF Drobeta Marfă, Racord CF Dudașu”.

Ofertele pentru Igiroasa – Drobeta Turnu Severin

În cadrul procedurii au depus oferte următorii agenți economici:

  • Asociere: FCC Construccion, Gulermak Spolka;
  • Kolin Insaat Turizm Sanayi ve Ticaret A.S. (Leader), Straco Holding.

Valoarea estimată a achiziției publice pentru ”Reabilitarea liniei feroviare Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebeș, parte a Coridorului Orient/Est-Mediteranean” – LOT 3: Igiroasa (CAP Y ) – Drobeta Turnu Severin(Cap X) este cuprinsă în intervalul 5.167.135.556,63 lei – 6.152.376.194,85 lei, fără TVA, iar sursa de finanțare va fi asigurată din fonduri nerambursabile prin Programul Transport (PT) 2012 – 2027 și Bugetul de Stat.

Durata pentru elaborarea proiectului tehnic și execuția lucrărilor va fi de 72 de luni, din care 12 luni proiectare și 60 de luni execuție.

Achiziția publică pentru lotul 3 prevede proiectarea și execuția lucrărilor de modernizare pe un traseu de circa 41,234 km (km 331+000 – 362+632).

Scopul general al implementării proiectului de reabilitate a liniei de cale ferată Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebeș (225,287 km) vizează:

  • îmbunătățirea infrastructurii pentru cresterea vitezei de circulație la valori cuprinse între viteza de 120 km/h și cea de 160 km/h;

  • modernizarea instalațiilor de electrificare pe toată lungimea tronsonului (25 kV);

  • mărirea capacității de tranzit;

  • asigurarea interoperabilității prin implementarea STI, în special în ceea ce priveste sarcina pe osie (22,5 t), gabaritul de încărcare (C), lungimea liniilor din stații si haltele de miscare, facilitățile pentru persoanele cu dizabilități;

  • modernizarea stațiilor și a haltelor de mișcare;

  • înlocuire poduri, podețe, repararea sistemului de drenaj, îmbunătățirea terasamentelor;

  • modernizare poduri, podețe;

  • reabilitarea/modernizarea clădirilor stațiilor de călători, incluzând construcțiile pasarelelor şi/sau tunelurilor pietonale, ridicarea nivelului peroanelor, în conformitate cu standardele europene în vigoare;

  • montarea de panouri fonoabsorbante și/sau soluții alternative de reducere a nivelului de zgomot;

  • instalații de centralizare electronică noi, în stații și introducerea sistemului de siguranță ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);

  • reducerea valorii maxime a declivității pe secțiunile unde aceasta depășește 18‰.

Urmează evaluarea ofertelor, în vederea stabilirii ofertei câștigătoare, cu derularea următoarelor etape din procedură:

  • vizualizarea ofertelor depuse în SEAP;

  • evaluare a garantiei, a informațiilor de participare din DUAE și a documentelor ce îl însoțesc;

  • evaluarea conformității propunerilor tehnice cu prevederile caietului de sarcini;

  • evaluarea propunerilor financiare, inclusiv verificarea conformității acestora cu propunerile tehnice;

  • evaluarea documentelor suport depuse de ofertantii declarați câștigători, pentru demonstrarea informatiilor din DUAE;

  • transmiterea comunicărilor către fiecare ofertant;

  • semnarea contractului de achiziție sectorială, după trecerea perioadei de depunere a contestațiilor.

IN THE SPOTLIGHT

Ciclul universitar la Facultatea de Căi Ferate, Dumuri și Poduri a început cu „Bazele Carierei Inginerului CFDP”

Am putea spune că a devenit deja o tradiție pentru Facultatea de Căi Ferate, Drumuri și Poduri să deschidă ciclul universitar cu „Bazele Carierei...

Ultimele Articole