Eduard Iancu, directorul DB Cargo România: ”Ne luptăm cu îmbătrânirea forței de muncă”

28 mai 2020

După această criză sanitară, nu poate exista recuperare fără a implica resursa umană, spune Eduard Iancu, directorul DB Cargo România.

directorul DB Cargo România
FOTO angajez45plus.ro

”Comunicăm în mod constant cu angajații, în ambele sensuri. Am luat toate măsurile pentru protecția angajaților noștri în locul în care își desfășoară activitatea, pe locomotive, le-am pus tuturor angajaților la dispoziție măști, mănuși, viziere, materiale dezinfectante și am constatat cu mulțumire că primim în schimb apreciere din partea lor și că sunt folosite în mod responsabil”, spune Eduard Iancu într-un interviu acordat site-ului Angajez45+.

El este de părere că, în cadrul afacerii pe care o conduce în România, salariații reprezintă principala resursă: ”Angajații reprezintă resursa esențială fără de care nu am putea să punem în mișcare cele 60 de locomotive și peste 3000 de vagoane pe care le deținem. Investiția în oameni e parte a culturii noastre organizaționale și o promovăm în special în contextul în care principala problemă pe piața actuală o reprezintă lipsa de personal. În această industrie, prea puțin atractivă pentru tineri, ne luptăm așadar cu îmbătrânirea forței de muncă”.

Directorul DB Cargo România: ”Investim în calificarea tinerilor”

Eduard Iancu spune că DB Cargo România este un angajator care le oferă șanse tuturor candidaților și angajaților, indiferent de vârstă sau de alte criterii care ar putea fi discriminatorii.

VEZI ȘI: Deutsche Bahn Cargo România angajează Instructor Tracțiune. Anunțul a fost publicat pe CFiR.ro

”Noi considerăm că secretul pentru a face față incertitudinilor și provocărilor este diversitatea de opinii și experiențe. Așadar, încurajăm lucrul în echipe mixte, interdepartamentale, unde oamenii își folosesc competențele și își cresc potențialul. Investim deopotrivă în calificarea tinerilor și în actualizarea cunoștințelor celor mai experimentați pentru a fi cu un pas înaintea trendului pieței forței de muncă. Nu poate exista o recuperare după criză fără a implica forță de muncă. Chiar și înainte de criză, dezvoltarea oricărei companii, nu neaparat în transportul feroviar, era determinată considerabil de capacitatea de atragere a resursei umane. Sunt convins că și în anii care vor urma, forța de muncă rămâne un factor cheie în ceea ce privește succesul unei companii, iar grija pentru această resursă, o cale pentru consolidarea succesului”, a mai spus directorul DB Cargo România.