spot_img
luni, ianuarie 30, 2023
spot_img

Un director la căile ferate se plânge că e plătit cu 10.000 de euro să stea degeaba

Un director la căile ferate din Irlanda (Irish Rail, compania de infrastructură, omoloaga CNCF CFR SA) se plânge că primește lunar un salariu de peste 10.000 de euro doar pentru ca să mănânce și să citească ziare toată ziua.

Este vorba de un manager financiar de Irish Rail care este plătit cu 121.000 de euro pe an, informează Digi24, care citează Irish Central. Cu siguranță, și în România sunt mulți directori în cadrul companiilor feroviare de stat care nu fac nimic și încasează salarii bune, însă până acum niciunul nu s-a plâns.

Dermot Alastair Mills, angajat la Irish Rail, spune că pentru el această situație este o discriminare. Managerul financiar susține că, după ce a devenit auditor al contabilității companiei în 2014, a fost eliberat treptat de aproape toate sarcinile de serviciu, până la punctul în care acum își petrece cea mai mare parte a zilei mâncând și citind ziare. Cu toate acestea, el încă își încasează salariul obișnuit în fiecare lună.

”Cumpăr două ziare, Times și Independent, și un sandwich. Merg la biroul meu, îmi pornesc computerul, mă uit la e-mailuri. Nu există e-mailuri de serviciu, nici mesaje, nici comunicări, nici interacțiuni cu colegii”, a declarat Mills pentru Comisia pentru Relații la Locul de Muncă (WRC) din Irlanda.

”Stau și citesc ziarul și îmi mănânc sandwich-ul. Apoi, pe la 10.30 dimineața, dacă există un e-mail care necesită un răspuns, răspund. Dacă există vreun task, îl fac. Aș spune că dacă aș avea ceva care m-ar face să lucrez o dată pe săptămână, aș fi încântat”, a mai spus el.


reconversie profesională la Tarom cursuri de calificare la CENAFER angajări la Thales Systems


Director la căile ferate, responsabil cu bugete de sute de milioane de euro până în 2013

Directorul financiar a spus că a fost responsabil pentru bugete în valoare de aproximativ 250 de milioane de euro din 2000 până la criza financiară din 2007.

A fost promovat în 2010, dar cariera sa a început să se prăbușească în 2013, când ar fi fost mutat pe o altă poziție și forțat să-și ia trei luni de concediu medical. Mills susține că, atunci când s-a întors, a observat ”anumite probleme” cu debitorii și a trimis un raport bine documentat directorului executiv al Irish Rail, în martie 2014, înainte de a i se adresa ministrului Transporturilor.

De atunci, responsabilitățile sale la companie au fost limitate treptat, la fel și portofoliul bugetar. ”Am început cu ceea ce părea un buget rezonabil în 2013 și 2014 (opt milioane de euro). Treptat a fost redus la nimic (400.000 de euro)”, a mai spus el. Mills le-a transmis autorităților prin avocatul său că este plătit ”pentru a nu face nimic” și că e vina companiei care nu-i utilizează abilitățile.

Ultimele Articole