spot_img
miercuri, noiembrie 30, 2022
spot_img

DB si Siemens lanseaza un proiect pentru mentenanta predictiva

Bis heute hat der neue ICE von Siemens für die Deutsche Bahn bereits über 400.000 km auf Test- und Zulassungsfahrten zurückgelegt. Siemens ist einer der weltweit führenden Hersteller von Hochgeschwindigkeitszügen. In allen Ländern, in denen der Velaro bereits im Einsatz ist (in Spanien 26, China 240, in Russland acht im Betrieb, weitere acht sind in der Fertigung) zählt der Zug zu den zuverlässigsten überhaupt. Die Züge der Velaro-Familie haben insgesamt über 150 Millionen Betriebskilometer ohne nennenswerte technische Pannen absolviert. In Spanien und Russland ist Siemens auch für die Wartung der Züge verantwortlich. To date, the new train for German operator Deutsche Bahn has covered over 400,000 kilometers in test and licensing runs. Siemens is one of the world's leading manufacturers of high-speed trains. Velaro is one of the most reliable trains in all the countries in which it is deployed (26 trains in operation in Spain, 400 in China, eight in Russia, with eight more under construction). Velaro trains have already traveled over 150 million operational kilometers without a significant technical failure. In Spain and Russia, Siemens is also responsible for Velaro maintenance.

Companiile germane Deutsche Bahn si Siemens au lansat o aplicatie pilot privind revizia si mentenanta predicitiva pentru trenurile de mare viteza Velaro D (seria 407 ICE 3).
Defecțiunile iminente, precum și sursele acestor probleme vor fi identificate din timp prin intermediul analizei datelor digitalizate, apoi aceste date vor fi utilizate pentru  a emite recomandările necesare întreținerii vehiculelor. Opririle pot fi astfel evitate iar disponibilitatea generală a parcului de material rulant va creste, rezultând mai multe operațiuni efectuate cu vehicule rentabile din punctul de vedere al costurilor. Proiectul este în prezent planificat pentru o perioadă de 12 luni.

Prin urmare, pentru o perioadă de un an, datele primite de la trenurile Velaro D, în timp ce ele se afla in circulatie, se vor baza pe diagnoza onboard si o vor completa urmand a fi analizate în mod sistematic.
Datele emise de catre trenurile in circulatie vor fi primite și analizate într-un sistem central de diagnoza pentru a calcula posibilele deficiente.  Aceste previziuni vor fi utilizate de către specialiști ca bază pentru recomandări validate de acțiune și în mod direct comunicate tehnicienilor în atelierele DB, fie pentru activități de întreținere urgente sau planificate.

Ultimele Articole