spot_img
vineri, ianuarie 21, 2022
spot_img

Aplicația de cumpărare bilete CFR Călători pe telefon, disponibilă și pe iOS

Începând de joi, 30 decembrie 2021, aplicația de cumpărare bilete CFR Călători pe telefon este disponibilă și pe iOS, nu doar pe Android.

Astfel, aplicația descărcabilă CFR Călători este disponibilă acum în Google Play, App Store și Huawei AppGallery, a anunțat operatorul feroviar de stat.

Aplicația mobilă “CFR Călători mersul trenurilor și bilete online” a fost lansată pe 24 iunie, după cum a informat la vremea respectivă Club Feroviar, însă până acum a fost disponibilă doar pe Android.



Cum putem cumpăra bilete CFR Călători pe telefon

Aplicația oferă o interfață intuitivă prin care utilizatorii au acces rapid la achiziționarea biletelor standard, dus-întors, dar și selectarea paturilor pentru vagoanele de dormit sau tip cușetă, adăugarea biletelor pentru animale de companie sau bicicletă.

Instalarea aplicației mobile ”CFR Călători mersul trenurilor și bilete online” se poate face prin accesarea link-ului disponibil AICI sau prin căutare în Magazin Play (Ex: „bilete CFR online”).

Pentru o achiziționare ușoară și rapidă a biletelor de tren, aplicația mobilă ”CFR Călători mersul trenurilor și bilete online” oferă următoarele funcționalități:

  • Confirmarea email-ului direct în aplicație – deschiderea unui email din care se va accesa direct aplicaţia pentru confirmarea înregistrării sau resetarea parolei;
  • Autentificarea pe o perioadă nedeterminată, chiar și după actualizări ale aplicației. De asemenea, listarea biletelor nu mai presupune căutarea după o dată de început și una de final, ci sunt afișate ultimele 50 de comenzi, în sens descrescător;
  • Achiziționarea de bilete standard sau de bilete dus-întors, pentru toate categoriile de pasageri disponibile online. Astfel, utilizatorii aplicației pot realiza selecții ale paturilor, adăuga bilete pentru animale de companie sau de bicicletă, pot prelua/salva datele călătorilor din/în preferințe, pot vedea plecările și sosirile din stații;
  • Oferă link-uri rapide pentru funcțiile care sunt disponibile doar în varianta web pentru biletele deja achiziționate (modificarea călătoriei, renunțarea la călătorie sau emiterea de facturi);
  • Autentificarea automată în aplicația web la accesarea funcțiilor Modifică biletul, Renunțare la călătorie, Factură bilet din aplicația mobilă;
  • Notificări în aplicație în legătură cu biletul achiziționat și informații utile în ziua plecării trenului referitoare la începerea călătoriei (Ex: cu o oră înainte de plecarea trenului, călătorul primește mesaj că are cumpărat un bilet la trenul X cu plecare din stația Y);
  • Permite accesul la călătoriile curente – prin prezentarea în pagina „Rute + cumpără” de informații rapide privind plecarea și sosirea, cât și vagonul și locurile unde utilizatorul are biletul. La pagina “Trenul meu” sunt afișate următoarele trenuri cu care se va călători și data de călătorie asociată;
  • Sugerează, pe baza istoricului de bilete cumpărate, locurile de plecare/sosire pentru următoarea călătorie a utilizatorului;
  • Prezintă în pagina comenzii, prin intermediul unui buton direct, schița vagonului în care se află locurile înscrise pe bilet, fără a mai fi necesar a se căuta vagonul în cadrul listei compunerii de la pagina „Trenul meu”;

Funcționalitate offline – odată încărcată lista comenzilor și vizualizat PDF-ul biletului, aceste operațiuni pot fi făcute și fără conexiune la internet, de exemplu la prezentarea în tren către conductor într-o zonă fără semnal.

Ultimele Articole