duminică, septembrie 1, 2024
spot_img

Greci, români, austrieci și turci se bat pentru două contracte pe calea ferată București-Pitești

Aglomerație de oferte pentru două contracte pe calea ferată București-Pitești, care vizează reparații de tip Quick Wins. Au depus oferte societăți din Grecia, România, Austria și Turcia.

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a anunțat miercuri dimineață că marți, 27 decembrie 2022, la ora 15:00, Sucursala Regională de Căi Ferate București a deschis ofertele depuse la procedura de licitație publică pentru ’’Lucrări de înlocuire la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii pe linia București – Pitești, pentru ridicarea restricțiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii – Lot 1 și Lot 2’’.

Valoarea totală estimată a contractelor este de 690.885.026,82 lei, iar procedura este împărțită în două loturi, după cum urmează:

  • Lot 1 – Linia 101 București – Pitești, tronson Chitila – Ciocănești, fir II și Ciocănești – Titu fir I și II, de la km 10+600 la km 49+780, linii curente și directe și linii din stații (primire – expediere, rest linii); Valoare estimată de 304.257.778,46 lei.
  • Lot 2 – Linia 101 București – Pitești, tronson Titu – Călinești – Golești, fir I și II de la km 49+980 la km 95+000, linii curente și directe și linii din stații (primire – expediere, rest linii). Valoare estimată de 386.627.248,36 lei.

Patru oferte pentru cele două contracte pe calea ferată București-Pitești

În cadrul procedurii, au fost depuse următoarele oferte:

  • Aktor SocietateTehnică S.A. (compania mamă din Grecia). SC Europan Prod SRL subcontractant;
  • Bedamiro Holding Parcări Construct, asociere cu S.C. Rotary Construcții Mentenanță S.A., SC Euroconstruct Trading 98 SRL și SC Proiect Construct SRL (toate companii românești);
  • Strabag (Austria). Strabag Rail (Austria) – terț susținător și SC Rothermit – subcontractant;
  • Yapi Merkezi Insaat ve Sanayi (Turcia). SC Infra System Proiect SRL – subcontractant.

Sursa de finanțare este asigurată din fonduri nerambursabile prevăzute în Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR). Durata de implementare a contractelor este 36 de luni de la data ordinului de începere a lucrărilor.

În cadrul proiectului se vor realiza lucrări de înlocuire la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii pe linia CF București-Pitești.

IN THE SPOTLIGHT

Recalcularea pensiilor: Ce riscă mecanicii de locomotivă pensionari care lucrează la privat

Recalcularea pensiilor tuturor românilor este în curs, iar deciziile au început să le fie livrate pensionarilor prin Poșta Română. Numai că așteptările au fost...

Ultimele Articole