Consolare la CFR Călători: Am luat doar 1% din amenzile aplicate de Protecția Consumatorilor

19 februarie 2020

Operatorul național de transport feroviar de călători spune că majoritatea problemelor semnalate de către Protecția Consumatorilor privesc activitatea din anii trecuți.

vizita Papei în România modificări în circulația unor trenuri

CFR Călători a remis un comunicat de presă, după ce la începutul acestei săptămâni Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor a făcut publice rezultatele controalelor efectuate la începutul lunii curente în gări, trenuri, unități de alimentație publică.

Totalul amenzilor aplicate de ANPC tuturor celor controlaţi (peste 200 de operatori economici) se ridică la o suma totală de 1. 213.500, companiei CFR Călători fiindu-i aplicată o amendă totală în valoare de 12000 lei, ceea ce reprezintă sub 1% din totalul amenzilor aplicate. Asa cum a mentionat și conducerea ANPC, majoritatea problemelor au fost semnalate în anii trecuți, iar cuantumul redus al amenzilor din acest an, confirmă faptul că o parte semnificativă a acestora a fost deja soluționată. 

CFR Călători face eforturi să îmbunătăţească condiţiile de călătorie şi să ridice standardele serviciilor oferite pentru a răspunde nevoilor de confort şi mobilitate ale pasagerilor săi. În prezent, compania derulează programe de reparaţii planificate şi de modernizare a parcului de material rulant, ce se realizează doar din fonduri proprii”. (D.C.)