CFR SA se tine de cuvant

Legatura cu Aeroportul Otopeni inainteaza pe Podul Mogosoaia

CFR SA va reda circulatiei, la 15 iunie, Podul Mogosoaia. Pentru acest pod important de cale ferata s-au executat lucrari de modernizare si de racordare a liniei 700 Bucuresti – Mogosoaia – Urziceni la pod.

De asemenea, prin deschiderea podului Mogosoaia, legatura, directa, intre cea mai mare gara a tarii si Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti, este acum mai facila.

Lucrarile de modernizare a podului de cale ferata de la Mogosoaia (demolarea si inlocuirea podului vechi cu un pod oblic, cu o singura deschidere, infrastructura din beton si tabliere metalice) au fost efectuate de catre companiile Implenia Baugesellschaft m.b.H. si Metabet CF SA.

Lucrarile de racordare a liniei 700 Bucuresti Nord – Urziceni – Galati, in zona de supratraversare a DN1A,  au fost realizate de compania Wiebe Romania SRL.

Dupa finalizarea lucrarilor, circulatia trenurilor care pleaca din Bucuresti spre Galati se va desfasura pe ruta directa Bucuresti Nord – Mogosoaia – Urziceni, pana in prezent traficul feroviar fiind deviat pe ruta Bucuresti Nord – Pajura – Chitila – Buciumeni – Mogosoaia – Urziceni.

Pe perioada desfasurarii lucrarilor, trenurile au circulat pe o ruta deviata, iar drumul catre Urziceni a fost cu sapte kilometri mai lung. Din acest motiv, o calatorie intre Bucuresti si Urziceni trenurile dura o ora si 40 de minute, pe o distanta de 78 kilometri.

Reamintim ca in luna martie, CFR SA a anuntat ca pana la sfarsitul lui 2018 va fi prezentat, in cinci variante, proiectul de modernizare a liniei de cale ferata Bucuresti Nord – Aeroport International Henri Coanda Bucuresti.