joi, aprilie 24, 2025

Boc îi dă replica lui Bob privind metroul. Și Clujul, ca Londra

Primarul Emil Boc vine cu o contralovitură pentru Dorin Bob, după ce milionarul a susținut că în ceea ce privește metroul: „mai bine ne oprim, până nu e prea târziu”.

Edilul continuă să ia apărarea metroului, comparând situația cu cea din Londra și New York, potrivit stiridecluj.ro.

Emil Boc vine o contralovitură pentru afaceristul Dorin Bob, care a criticat dur metroul din Cluj-Napoca. Răspunsul a venit după ce Știri de Cluj a publicat știrea în care dezvoltatorul imobiliar a spus că proiectul este bazat pe date greșite și că „mai bine să ne oprim până nu-i prea târziu, că e mai ieftin”. :

Primarul continuă să ia apărarea metroului, ajungând chiar să compare situația din Cluj-Napoca cu cea din New York și Londra. Primarul i-a răspuns lui pe Dorin Bob, după ce afaceristul a spus că proiectul metroului este bazat pe date greșite. „Dacă s-ar lua în calcul logica invocată de Bob, atunci nici lui nu ar fi trebuit ca Primăria să îi aprobe ultima clădire de apartamente, ansamblul Wings.

Boc îl atacă pe Bob la Wings

Clujul nu a pierdut din populație. După logică domnului Bob, noi nu ar fi trebuit să îi aprobăm proiectul Wings, unul de mare calitate. Să spunem că populația nu a crescut și că nu ne mai trebuie locuințe. Dar logica noastră nu a fost așa, noi avem nevoie de locuire de calitate, care să atragă forță de muncă bine pregătită la Cluj, ca să atragă investiții de calitate. Nu înțeleg, pe de o parte zici „de ce facem metrou”, dar tu construiești într-un oraș în care nu crește populația. Nu înțeleg logica domniei sale în ecuația asta”, a spus Emil Boc în emisiunea Ziua Live.

Clujul la 2025 ca Londra la 1863

Primarul continuă să ia apărarea metroului, comparând situația din Cluj-Napoca cu cea din New York și Londra: „Metroul de la Cluj este, în primul rând, o investiție strategică și nu o ecuație contabilă. Dacă ne luăm după ecuația contabilă, niciun proiect de infrastructură nu se va face, care la prima vedere nu sunt rentabile. Uniunea Europeană nici nu ar da finanțări, dacă nu ar fi obiective strategice, care să ducă la creșteri economice, diminuarea poluării și creșterea calității vieții. Nici metroul din Londra din 1863 nu ar fi pornit dacă era o ecuație contabilă. Nici cel de la New York, rămânea toată lumea să meargă cu căruță”, a transmis primarul.

IN THE SPOTLIGHT

Transportul feroviar prinde viteză la Oradea: Conferința de Operatorie Feroviară & Material Rulant, ediția XIX

În zilele de 21 și 22 mai 2025, Oradea va deveni centrul atenției pentru profesioniștii din domeniul feroviar, găzduind Conferința de Operatorie Feroviară &...

Ultimele Articole