BAICONS IMPEX SRL este a noua companie prezentă la Târgul de Carieră Feroviară în România

4 decembrie 2020

BAICONS IMPEX SRL, societate cu domeniul principal de activitate proiectare, consultanţă şi supervizare lucrări pentru drumuri, poduri, lucrări de artă, construcții civile şi industriale si căi ferate, vine la Târgul de Carieră Feroviară în România, ediția a III-a, 8-9 decembrie 2020, cu o ofertă de opt posturi de inginer: Inginer Geolog, Inginer Căi Ferate, Drumuri și Poduri, Inginer Instalații Feroviare, Inginer Instalații pentru Construcții, Inginer Proiectant Construcții, Inginer Proiectant Transporturi, Inginer Topograf și Inginer Protecția Mediului.

COMPANII PARTICIPANTE

Parteneri SILVER Parteneri BRONZE

BAICONS IMPEX

BAICONS IMPEX SRL este o societate comercială cu răspundere limitată înființată în anul 2001, având ca principal domeniu de activitate proiectare, consultanţă şi supervizare lucrări pentru drumuri, poduri, lucrări de artă, construcții civile şi industriale si căi ferate.

Având avantajul unei echipe de peste 60 de specialiști angajați permanent (ingineri de drumuri şi poduri, căi ferate, specialişti în semnalizare şi telecomunicații, inginerie civilă, experți financiari, de mediu, topografi şi geotehnicieni, diriginți de șantier, experți tehnici, etc.) şi deținând o dotare tehnică corespunzătoare, BAICONS IMPEX S.R.L. este suficient de experimentată pentru a efectua servicii de înaltă calitate în perioade scurte de timp.

Societatea noastră are implementat un Sistem de Management Integrat prin care se asigură că în toate etapele de proiectare și asistență tehnică, sunt îndeplinite și respectate cerințele de calitate, mediu si sănătate ocupațională la nivel organizațional.

Societatea noastră realizează: Studii de previziune, Studii generale, Studii de Pre-fezabilitate şi de fezabilitate, Analize tehnico-economice, Proiecte tehnice şi Detalii de execuție, Specificații tehnice, Studii de teren, Studii de mediu, Verificare proiecte de către personal atestat, Expertize tehnice de către personal atestat, Asistenţă tehnică, Consultanţă şi supervizare lucrări de execuție, etc.

TE AȘTEPTĂM ÎN ECHIPA NOASTRĂ

Societatea noastră are o vastă experiență în contracte de asistență tehnică / supervizare/ consultanță / proiectare lucrări de infrastructură feroviară, infrastructură de transport, construcții civile.

Societatea are angajați permanenți, dar și colaboratori, cu o vastă experiență în domeniul consultanței tehnice. Echipa de profesioniști experimentați este responsabilă de rezolvarea aspectelor contractuale și conceptuale în toate proiectele în care sunt angrenate și acordă importanța cuvenită calității lucrărilor, implicându-se permanent în menținerea unui nivel calitativ ridicat.

POSTURI DISPONIBILE

Inginer Geolog Inginer Căi Ferate, Drumuri și Poduri Inginer Instalații Feroviare Inginer Instalații pentru Construcții Inginer Proiectant Construcții Inginer Proiectant Transporturi Inginer Topograf Inginer Protecția Mediului

 

Echipa societății este compusă din personal de conducere, personal suport-asistență, economiști, ingineri, consultanți de supervizare și experți tehnici consultanți care preiau și responsabilitatea unui sistem de asigurare și control al calității aplicat pentru toate rapoartele, planșele și desenele, caietele de sarcini, contractele și proiectele elaborate de companie.

Personalul nostru tehnic și de consultanță e format din ingineri civili, de construcții, de infrastructură și alți ingineri care își aduc contribuția și cunoștințele necesare pentru a derula cu succes proiectul din faza de început până la construcție și care au expertiza necesară pentru a realiza o supervizare a proiectului de cea mai mare calitate care să întrunească cerințele complete ale clientului, publicului și mediului.

Succesul societății în managementul construcțiilor și supervizarea de lucrări rezidă în capacitatea firmei de a-l face accesibil clientului pentru a face fata provocărilor concomitent cu asigurarea unui standard consistent al unor servicii profesionale de calitate, livrând un produs de calitate excepțională și la timp, cu costuri eficiente.

Echipa noastră de management al programului oferă clienților activități de control la nivel superior și asigură servicii de planificare, proiectare, exploatare și întreținere mai eficiente. Aplicând tehnologia informației și metode de management de ultimă oră, gestionăm și oferim proiecte la standardele de calitate specificate, la timp și în limitele bugetului.

Capacitățile noastre includ: programe de instruire tehnică și profesională; coordonarea și controlul programelor; reprezentarea clientului și informarea publicului; sprijin de decizie/Politici; planificare capital și buget; sisteme de control proiect; sisteme de management a evaluării; managementul de risc al proiectului; servicii economice & financiare; planificare strategică de afaceri; reproiectarea procesului & practicii de lucru; managementul informației; administrare rețea și sprijin tehnic; aplicații, baza de date & soluții de sistem; raportare, prezentări, acțiuni multimedia.

Departamentul tehnic al societății include o echipă de profesioniști experimentați, care sunt responsabili de rezolvarea aspectelor contractuale și conceptuale cu care s-ar putea confrunta compania. Acordăm importanța cuvenită calității lucrărilor și ne implicam permanent în menținerea unui nivel calitativ ridicat, după cum o demonstrează și următoarele aspecte:

  • În munca noastră de zi cu zi definim conceptul de succes al proiectului prin reacțiile Clientului nostru, prin atitudinile sale și prin aprecierile sale privind succesul proiectului. De aceea, pentru a oferi un proiect de succes, am definit o echipă de proiect dedicată, cu experiență dovedită în organizarea, coordonarea și implementarea de proiecte, cu cunoștințe actuale de management de proiect, dar și cu competențe tehnice, legate de domeniul specific al proiectului.
  • Echipa de proiect se va implica în mod activ în desfășurarea fiecărei activități, colaborând în permanență cu toți stakeholderii proiectului și încercând să previzioneze și să prevină orice potențială situație problematică. Procesul activ de management presupune dedicare, implicare și participare în desfășurarea fiecărei activități, monitorizare, evaluare și control cu privire la realizarea rezultatelor propuse și o comunicare continuă cu toți stakeholderii proiectului.
  • Expertiza profesională a echipei de proiect constă în totalitatea competențelor de Project Management și tehnice ale fiecăruia dintre membrii acesteia și în realizarea mixului potrivit de experiență și expertiză pentru fiecare fază a implementării proiectului.

 

Pentru a susține atât nevoia companiilor de a acoperi pozițiile disponibile în această perioadă, cât și nevoia candidaților de a-și găsi un loc de muncă potrivit, Târgul de Carieră Feroviară în România se mută în mediul online.

CFiR, singura platformă de resurse umane care se ocupă strict de domeniul feroviar și cel al transportului urban pe șină, continuă seria Târgurilor de Carieră Feroviară în România cu ediţia a III-a, propunându-și să ofere șansa de a intra în contact direct cu angajatorii tuturor persoanelor interesate de a-și începe sau consolida o carieră în acest domeniu.

Participând la acest eveniment, vei găsi oferte atractive şi vei interacționa cu cei mai activi şi importanţi angajatori de pe piaţă.

INSTITUȚII DE ÎNVĂȚĂMÂNT PARTENERE

facultatea de transporturi UPB logo CFDP Colegiul Tehnic de Căi Ferate “Unirea” oferă un curriculum liceal pentru profilul Tehnic, Servicii și Teoretic CTT BRAŞOV - calificare în toate domeniile de transport

ASOCIAȚII PARTENERE

PARTENERI MEDIA