O avarie la patograful unei locomotive și la firul de contact a făcut ca pasagerii unui tren operat de SNTFC CFR Călători să stea luni dimineață în câmp aproape trei ore.
Trenul Regio 13003 a plecat din stația București Basarab luni dimineață la ora 7,25, cu destinația finală Craiova, unde ar fi trebuit să ajungă la ora 13,22. La Craiova nu a mai ajuns deloc, trenul fiind anulat de la Roșiori Nord până în capitala Olteniei.
La Vadu Lat, după ce garnitura parcursese doar 35 km din stația de origine, a început calvarul călătorilor, care au fost nevoiți să stea aproape trei ore în câmp. Unii dintre ei și-au chemat rudele să-i ”recupereze” cu mașinile, în vreme ce alții (majoritatea), mai puțin norocoși, au fost nevoiți să aștepte reluarea circulației.
Alți călători au fost preluați de un tren privat care trecea prin zonă, însă au fost nevoiți să plătească un alt bilet.
”Bună dimineața, dragii mei și lume bună. Ia uitați-vă ce bun avem CFR din țara noastră! La primul tren de dimineață de 07 și 25 din București Basarab spre Videle”, a scris un călător, Vasile Cristian Petcu, pe contul său de Facebook. El a atașat postării și două fotografii, pe care vi le prezentăm alăturat, cu mulțumirile de rigoare pentru autorul lor.
Avarie la pantograful unei locomotive, defecțiuni ca la domino
Club Feroviar a întrebat responsabilii SNTFC CFR Călători ce s-a întâmplat, iar răspunsul a fost următorul: ”Deficiență la sistemul de preluare tensiune fir contact-pantograf, care a generat avarie la pantograf și la firul de contact. Cauzele se vor stabili de comisia de cercetare. S-a intervenit cu drezina pantograf pentru reluarea circulației”.