Transferoviar Călători și-a schimbat de luni parcul de automotoare pe ruta București-Aeroport Otopeni, fiind introduse unele mai noi.
Astfel, pe ruta Gara de Nord-Aeroport Henri Coandă TFC pune în circulație de luni, 14 februarie 2020, automotoare Bombardier Talent, achiziționate anul trecut la mâna a doua. Ele înlocuiesc astfel automotoarele DH2 produse în Germania în anii 60-70 ai secolului trecut care circulau pe această rută.
Automotoare pe ruta București-Aeroport Otopeni: TFC ajunge din urmă CFR Călători
O achiziție de 12 automotoare Bombardier a fost făcută publică în vara anului trecut de Transferoviar Călători, după cum a informat la vremea respectivă Club Feroviar.
Opt dintre ele sunt fabricate în anul 2004, iar restul în 2001. TFC ajunge astfel din urmă CFR Călători din punctul de vedere al vechimii parcului de material rulant folosit pe ruta de Aeroport. Pe această rută, operatorul feroviar de stat pune în circulație automotoare Siemens Desiro (cunoscute ca Săgeata Albastră) fabricate tot la începutul anilor 2000.
Pe ruta Gara de Nord-Aeroport Henri Coandă circulă atât trenurile Societății Naționale de Transport Feroviar de Călători CFR Călători (30 de perechi de trenuri pe zi), cât și cele ale operatorului privat Transferoviar Călători (șase perechi de trenuri pe zi). Legătura feroviară directă cu Aeroportul Internațional Henri Coandă Otopeni a fost ianugurată pe 13 decembrie 2020.