Inevitabilul s-a produs: luni dimineață a fost primul caz de autobuz defect pe linia de tramvai, după introducerea, la 1 iulie, a acestui sistem de circulație.
”Linia 21 – blocată pe Șos. Colentina/ Str. Sportului, pe sensul spre Pasajul Colentina. Cauza: autobuz rămas defect pe linia de tramvai”, a anunțat la ora 8,19, pe contul său de Twitter, Societatea de Transport București.
Apoi, la ora 8,42, STB a revenit, cu un nou tweet: ”Linia 21 funcționează normal pe Șos. Colentina. Blocare: 32 min.(08,05- 08,37)”. Pe Șoseaua Colentina, autobuzele au început să circule pe linia de tramvai la data de 15 august, după ce anterior sistemul fusese introdus pe alte artere unde calea de rulare a vehiculelor electrice este separată cu garduri de partea carosabilă.
Întâi masticul pe roți, acum autobuz defect pe linia de tramvai
Club Feroviar a arătat că sistemul nu este viabil încă de dinainte ca el să fie implementat, pentru că în zona refugiilor tramvaiele și autobuzele trebuie să se aștepte unul pe celălalt, deoarece nu este suficient spațiu pentru a putea trece simultan.
Ceea ce s-a și întâmplat, însă problemele nu s-au oprit aici. Alte inconveniente au apărut atunci când masticul de la calea de rulare a tramvaielor s-a lipit de anvelopele autobuzelor. Acestea l-au dus mai departe și au început să patineze tramvaiele.
Acum, inevitabilul s-a produs: un autobuz nou Otokar, de fabricație turcească, a rămas defect pe linie și nu au mai putut circula nici tramvaiele, la o oră de vârf, când lumea merge la serviciu.