În 2015, companiei Alstom i-a fost atribuit un contract ce prevede livrarea a până la 217 trenuri de metrou MP14, în următorii 15 ani. Contractul, cu o valoare de peste două miliarde de euro, a fost atribuit de către RATP Paris, în baza unei împuterniciri din partea Sindicatului Transporturilor din Ile-de-France (STIF) și Société du Grand Paris (SGP). Metroul va intra în circulație în 2019.
Potrivit primei etape, stabilită în contract, vor fi livrate 35 de metrouri, valoarea acestora fiind de 500 milioane de euro, costurile fiind suportate de către STIF. Trenurile vor intra în circulație pe linia 14, operată de către RATP Paris, mai exact pe extensia nordică a acestei linii. Se urmărește astfel, sporirea capacității liniei 14 de metrou, deoarece noile trenuri formate din câte opt vagoane le vor înlocui pe cele vechi, din câte șase vagoane. Noile metrouri vor intra apoi serviciu pe liniile 4, 11 și 14, atunci când aceasta din urmă se extinde la sud de Grand Paris Express către Orly.
Trenul de metrou MP14 asigură costuri reduse pe parcursul întregului ciclu de viață. Sistemul de frânare 100% electric al metroului recuperează și redistribuie energia în rețea sub formă de curent electric, limitând în același timp emisia de particule fine cauzate de sistemele de frânare mecanice. Acest sistem reduce consumul de energie al trenurilor și poluarea aerului cu până la 20%, în comparație cu precedentele trenuri de metrou (MP05).