spot_img
miercuri, iulie 6, 2022
spot_img

Alstom a livrat primele rame de metrou pentru Paris care vor circula pe linia M 14

Primele rame de metrou pentru Paris care vor circula pe linia M 14 au ieșit pe poarta uzinei, iar testele au început pe linia M 1 și vor continua pe M 14.

rame de metrou pentru Paris

În vara anului viitor M 14 va fi prelungită de la Saint-Lazare până la Mairie-de-Saint-Ouen.

Punerea în funcțiune, anunțată pentru finele lui 2017, apoi pentru finele lui 2019, a fost amânată șase luni de zile după un incident care s-a produs pe șantierul stației Porte-de-Clichy. De acum încolo, toate echipele sunt mobilizate pentru a se respecta acest ultim termen – vara lui 2020. Atenția a fost focalizată pe calendarul lucrărilor, în încercarea de a înțelege de ce este atât de dificilă respectarea lui.

A scăzut interesul pentru materialul rulant, chiar dacă este la fel de important, relatează Rail Passion. În aceste condiții, la constructorul Alstom se desfășoară acum o cursă contra cronometru.

Vechile rame de metrou pentru Paris au alte caracteristici

În momentul de față, pe această linie circulă rame MP 89 CA, completate de rame MP 05 cu șase vagoane, formând garnituri cu lungimea de 90 de metri.

Însă lungimea stațiilor, de 120 de metri, permite utilizarea unor trenuri mai lungi, opțiune care a fost luată în calcul pentru noile serii comandate. De la Saint-Lazare la Olympiades, linia M 14 transportă în prezent 500.000 de călători zilnic. După extinderea sa spre nord, până la Mairie-de-Saint-Ouen, ea va fi prelungită și la sud, spre Aeroportul Orly. Apoi, linia M 14 va fi prelungită din nou spre nord, spre Carrefour-Pleyel, atunci când gara de corespondență a Grand Paris Express va fi gata.

Datorită lungimii lor, noile rame de metrou pentru Paris vor avea o capacitate suplimentară de 25%. Modul de conducere automat va permite reducerea intervalului de succedare de la 85 la 80 de secunde între două trenuri.

Progresiv, pe măsura livrărilor, noile rame MP 14 vor înlocui parcul actual de material rulant al liniei. În consecință, va fi o fază de tranziție, când vor circula în paralel trenuri de 90 m și de 120 m. Pasagerii vor fi informați dacă trenul care intră în stație este lung sau scurt.

Ultimele Articole