vineri, august 30, 2024
spot_img

422 vehicule ČD, echipate cu ETCS

České dráhy (ČD – Căile Ferate Cehe) a instalat tehnologia ETCS la bordul a 422 dintre vehiculele sale, iar lucrările de instalare sunt în curs de desfășurare la locomotive de clasă 750, precum și la unități multiple diesel RegioSpider și RegioShark, unități multiple electrice InterPanter clasa 660/661, RegioPanter de prima generație și unități multiple electrice suburbane CityElefant de clasă 471.
Toate vehiculele noi pe care České dráhy le achiziționează, cum ar fi unitățile multiple diesel RegioFox, a doua generație RegioPantere și locomotivele moderne Vectron, au deja unitatea de bord ETCS instalată direct din fabrică.
De asemenea, operatorul feroviar ceh de pasageri lucrează intens la pregătirea pentru lansarea operațiunii exclusive în cadrul sistemului ETCS pe anumite linii de coridor începând cu 1 ianuarie 2025. Trenurile din České dráhy circulă de mai multe luni sub supravegherea ETCSS pe tronsoanele stabilite de Autoritatea Feroviară.

Până la sfârșitul acestui an, compania intenționează să preia 44 de vehicule noi cu ETCS instalat și să modernizeze alte 54 de vehicule din materialul rulant existent.

Aceasta înseamnă că de la 1 ianuarie 2025, aproximativ 520 de vehicule și unități vor avea instalată tehnologia ETCS la bord și vor fi pregătite să intre în funcțiune cu noul sistem. Materialul rulant care acum a instalat sistemul și este în funcțiune cuprinde locomotivele clasei 162 WTB, 362 și 362 WTB.

Începând cu 1 august, „a intrat în vigoare o instrucțiune obligatorie a Autorității Feroviare, care obligă transportatorii să circule pe tronsoane de linie selectate cu sistemul ETCS activat la bordul trenurilor, dacă vehiculul este echipat cu o parte mobilă activă a sistemului ETCS, iar mecanicul este instruit corespunzător”, a explicat Jiří Ješeta, membru al Consiliului de Administrație și director general adjunct al České dráhy pentru transportul de pasageri.

Potrivit declarației sale, trenurile ČD echipate cu ETCS au parcurs deja câteva mii de kilometri pe liniile feroviare principale și conexiuni, inclusiv „de la granițele slovace și poloneze prin Bohumín la Břeclav, de la Břeclav prin Brno la Česká Třebová, de la Přerov prin Česká Třebová la Prague Třebová sau de la Beroun prin Plzeň până la Cheb. În plus, suntem singurul transportator feroviar din Republica Cehă care operează în regim exclusiv ETCS pe linia de cale ferată de la Uničov la Olomouc.”

De asemenea, continuă formarea intensivă a mecanicilor, concentrată pe operarea vehiculelor echipate cu ETCS. Peste 750 de mecanici au urmat deja aceste cursuri de formare organizate de České dráhy.

IN THE SPOTLIGHT

Recalcularea pensiilor: Ce riscă mecanicii de locomotivă pensionari care lucrează la privat

Recalcularea pensiilor tuturor românilor este în curs, iar deciziile au început să le fie livrate pensionarilor prin Poșta Română. Numai că așteptările au fost...

Ultimele Articole