spot_img
miercuri, august 10, 2022
spot_img

De 1 Iunie, copiii pot ”fura” meserie de la mecanicii trenurilor de Aeroport

De ziua lor, 1 Iunie, copiii pot ”fura” meserie de la mecanicii trenurilor de Aeroport operate de Transferoviar Călători, care le vor împărtăși ”secretele”.

Concurența pe calea ferată București-Brașov”1 Iunie. Dragi copii, vă așteptăm alături de noi, în trenurile TFC, pe ruta București Nord – Aeroport H. Coandă, să sărbătorim împreună cu zâmbete, veselie și multe baloane. Domnii mecanici sunt nerăbdători să vă dezvăluie secretele din postul de conducere”, se arată într-o postare de pe pagina oficială de Facebook a Transferoviar Călători.

Trenurile TFC circulă pe această rută cu plecări de la Aeroportul Henri Coandă la orele 03:12, 11:12, 12:32, 13:52, 21:12 și 22:32. Din Gara de Nord din București, plecările sunt la orele 02:30, 10:30, 11:50, 13:10, 20:30 și 21:50.



Mecanicii trenurilor de Aeroport străbat ruta de un an și jumătate

Primele trenuri cu călători au ajuns la Aeroportul Henri Coandă pe 13 decembrie 2020, după cum a relatat la vremea respectivă Club Feroviar.

Proiectul Modernizarea liniei de cale ferată București Nord – Aeroportul Internațional Henri Coandă București – FAZA I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroportul Internațional Henri Coandă București a prevăzut construirea unei căi ferate simple pe o lungime de 2,95 km, cu trei podețe, un viaduct de 1,52 km lungime (37 de pile și o culee) care supratraversează DN1 şi o stație de cale ferată, cu linie dublă, la Terminalul T1. Valoarea contractului a fost de 398,1 milioane de lei.

În paralel, s-a derulat și un alt contract, cu austriecii de la Porr Construct, care au dublat calea ferată între Mogoșoaia și Balotești. Acest obiectiv de investiţii, în valoare de 50,5 milioane de lei, a avut finanţare asigurată din fonduri de la bugetul de stat. Proiectul a presupus execuţia lucrărilor de infrastructură şi suprastructură feroviară pe întreagul traseu, în lungime de aproximativ opt kilometri.

Ultimele Articole