joi, aprilie 18, 2024
spot_img

Twitter imbunatateste informarea calatorilor in Londra

03-tflTransport for London (TfL) si Twitter au lansat un serviciu unic prin care clientii vor fi avertizati automat cu privire la intarzierile majore pe rutele importante ale Metroului din Londra si TfL imediat ce acestea se petrec, ajutandu-i astfel sa evite intreruperea traseului.
Proiectul inovator, dezvoltat exclusiv cu Twitter, va permite oricarei persoane care foloseste oricare dintre combinatiile de patru rute TfL Twitter (London Overground, TfL Rail, Central line si District line) sa poata opta pentru a primi notificari in timp real cu privire la intarzierile majore.
In prezent, pentru a putea obtine informatii despre calatorie in timp real prin intermediul Twitter, calatorii trebuie sa acceseze pagina respectiva. Pentru prima data, proiectul pilot va permite trimiterea notificarilor direct pe dispozitivele mobile ale clientilor in timp ce acestia sunt in trafic, sau direct pe computer lor, sub forma unui mesaj direct. Acest lucru inseamna ca pasagerii pot fi informati direct si pot astfel sa evite intarzierile.

IN THE SPOTLIGHT

ARIC susține de 25 de ani rolul inginerilor consultanți

  Asociație profesională nonguvernamentală, apolitică și nonprofit, Asociația Română a Inginerilor Consultanți (ARIC), grupează companii și specialiști din domeniul proiectării și consultanței inginerești. Înființată în anul...

Ultimele Articole