Au inceput studiile geotehnice in zona Podului Gradistea

Asocierea Baicons Impex -Acciona Ingenieria a demarat lucrarile pentru prelevarea probelor de pamant la adancimi de 10 m – 30 m si masuratorile pentru determinarea caracteristicilor geotehnice ale terenului de fundare din zona Podului de la Gradistea. Investigatiile au drept scop asigurarea unui grad ridicat de incredere asupra viabilitatii traseului, a solutiilor tehnice si a structurilor definite in cadrul studiului de fezabilitate.

Acesta este realizat de catre cele doua companii si va prezenta varianta optima de traseu si planificarea activitatilor proiectului tehnic printr-o solutie de executie pe 2 loturi:

♦ Lotul I –  Redeschiderea circulatiei feroviare pe podul peste raul Arges, intre Vidra si Gradistea

♦ Lotul II – Modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Nord – Giurgiu Nord, pana la Frontiera

In prima etapa se va elabora documentatia tehnico-economica necesara lansarii procedurii de proiectare si executie a lucrarilor pentru redeschiderea circulatiei pe podul de cale ferata peste raul Arges (lotul I), iar in etapa a doua vor fi stabilite solutiile tehnice pentru modernizarea liniei Bucuresti Nord – Giurgiu Nord – Fontiera (lotul II).

Imbunatatirea confortului si a sigurantei feroviare, reducerea timpului de calatorie prin cresterea vitezei de circulatie, sporirea traficului de marfa de tranzit precum si asigurarea legaturilor/conexiunilor feroviare aferente segmentelor Jilava – Bucuresti Progresu si Giurgiu Nord – Giurgiu Oras fac parte din obiectivele acestui proiect.

Foto: CFR SA

Alte stiri