Ansaldo STS obtine doua contracte noi in Italia

Primul contract obtinut se refera la executarea lucrarilor aferente sectiunii Verona – Vicenza, prima sectiune din linia de mare viteza Verona – Padova. Intregul proiect pentru linia Verona – Padova este derulat de catre consortiul IRICAV DUE, format in intregime din companii italiene. Ansaldo STS detine o cota de 17,05%,  Astaldi – 37.49%, Salini Impregilo – 34.10%, Società Italiana per Condotte d’Acqua – 11.35% si Fintecna detine o cota de 0.01%.

Suma pentru care Ansaldo STS va executa lucrari de electrificare pentru aceasta prima sectiune este de 336 milioane euro.

Prima parte a proiectului, linia Verona – Vicenza, este estimata la un cost de 2,41 miliarde de euro, in timp ce costul total al intregului proiect este estimat la 5 miliarde de euro.

Compania a primit un alt contract, tot in tara natala, in valoare de 40 milioane de euro, atribuit de catre Rete Ferroviaria Italiana (RFI), administratorul italian de infrastructura feroviara. Astfel, Ansaldo STS va furniza echipamente de semnalizare din gama ACC si ACC-M. Ansaldo STS va furniza toate componentele necesare pentru sistemul de control si semnlizare CBTC, precum: un Post Central care efectueaza operatii vitale, interfete pentru utilizatori atat pentru operatori, cat si pentru personalul ce efectueaza mentenanta liniilor, unitatile periferice si dispozitivele de comanda a unor parti din aparatele de cale (semnale, intrerupatoare, circuite de cale).

Contractul include, de asemenea, instrumente inovatoare de configurare si verificare a sistemului, dezvoltate de Ansaldo STS, care permit o proiectare si o activare mai rapida a sistemelor.

Alte stiri